Divný barvy

Dneska maj věci divný barvy. Nevím proč. Ale je to tak.

Ráno mě překvapil podzimní Vítkov. Tejden jsem tu nebyl a za těch pár dnů zežloutnul. Všechno je najednou jiný a podzimně zežloutlý. Navíc, když prší, jako dneska nebo včera, všechno se leskne a je tak nějak líp. Mám ty podzimní deště a barvy rád.

A pak někdy kolem třetí odpoledne, jako by se změnilo osvětlení a všechno zežloutlo. Monitor ukazuje žlutě, NTB taky, stěny to jsou najednou žlutší. A je to velkej skok mezi odstínama. Fakt velkej. 

Něco se změnilo. Nebo jsem jen unavenej. 

A najvíc mne na tom baví, že to spojení žlitých zlic a žlutýho světla se mi spojilo až teď při psaní těchto řádků. Kdybych ten blog neotevřel, asi si to neuvědomím, i když jsem obě věci vnímal jak ráno tak odpoledne jasně a silně.

A to je všechno, žádná pointa. Jen čekání na to, co to vlastně znamená.

Komentáře

Oblíbené příspěvky