Jsem grafoman. Asi

Jsem asi grafoman. Protože potřebuju pořád něco psát. A to že nic nezapisuju sem je jen důsledek toho, že píšu jinam. A přitom se toho děje tolik. Jen to tady zanedbávám.

Předně jsem se hodně rozjel na musicserveru. Ta hudba mne zas chytila a psát o ní je teď velká radost. Vychází spousta krásnejch desek, daj se dělat krásný rozhovory. Za posledních pár dnů jsem stihnul napsat:

Rozhovor s Lenkou Dusilovou, která byla milá a vstřícná a krásná a povídala trochu ve splínu, aby to pak v rámci autorizace trochu přepsala a výsledku to pomohlo. Jsem rád, že můžu zažívat takovýhle věci.

Rozhovor s Aid Kidem a Martinem Kyšperským a Jakubem Königem, zajímalo mne, jak se jim s Lenkou spolupracuje a všichni tři byli strašně moc milí a vstřícní, Martin dost zábavnej a upřímnej a Jakub taky si na nic nehraje, ostatně jako nikdy a já se drze zeptal, jestli by mi neposkytnul ten text co Lence napsal a on ho poskytnul. Boží text "Můj muž". A Aid Kid milej, upracovanej, úplně si mně nepustí k tělu, ale taky krásně upřámnej a fajn.

Recenze na naprosto dokonalou desku Květů Květy Květy. Jsem jí úplně unešenej.

Recenze na toho skvělýho Cavea. Vlastně mne překvapuje, jak moc mě to baví i v týhle ořezaný formě. To jsem nečekal.

Recenze na Ilonu Csákovou, jejíž deska teda nic moc není, ale dvě písničky se mi fakt líbí. Na druhou stranu si myslím, že jsem to napsal fakt velmi hezky.

Recenze na Tata Bojs, kteří vydali desku s nejsilnějšíma textama co kdy měli. 

A pak spoustu drobnejch článečků:

Tak proto to tady zanedvávám. 

A taky hodně běhám a žiju zdravě a hubnu. Ale o tom zas někdy příště.

Komentáře

Oblíbené příspěvky