Nikdy jsem si nemyslel že bych to napsal: Hubnu

Tadeáš, můj starší syn se poslední roky vzhlížel v tlustejch youtuberech. Fatty Pillow a tak. Takže nejradši chodil do fastfoodů a jedl fakt jak dobytek. Jídlo z talířů přepadávalo a brambůrky střídaly sladkou limonádu a to v jakoukoliv denní i noční hodinu. A i když jsme se mu snažili mluvit do duše a působit nejrůznějšími způsoby, jel si tvrdohlavě svou.

A pak se něco stalo, nevím co a on šel do sebe. V srpnu, když byl na nějakých 92 kilech začal hubnout. Vymyslel si svůj vlastní způsob stravování a nedávno už byl o 25 kg dole.

Ta dieta spočívá v tom, že jí málo, fakt malý porce, v intervalu minimálně 3 hodiny, ale spíš jen 3 jídla denně. Jedno jídlo může být krajíc žitnýho chleba se šunkou. Dvě papriky. Dva banány. Polívka. Fakt malá porce normálného jídla. Hodně přidal zeleniny. 

No a já se jím nechal inspirovat a když jsem byl zase na hmotnosti Radia 1, 91,9 kg (asi 5. listopadu), tak jsem na to najel taky. Takže teď jím věci jako ananas s granátovým jablkem, kuřecí maso s mrkví a celerem, batátovou kaši, celozrnné chleby a podobně. Většinou 4 jídla denně, ale klidně si dám i jedno normální (v rozumné ale spíš dětské porci) jídlo denně. A jo, než jsem do tohodle režimu najel, tak jsem si klidně dal po sobě dvě porce smažáku a bylo mi krásně. A pak jsem snědl pytlík buráků a tři jogurty a celou čokoládu k tomu.

Dnes jsem na nějakých 83,3 kg což mi přijde fajn. Kromě střídmého jedení ještě taky každej den běhám alespoň 5 km (v listopadu to bylo dohromady 186 km).

No a zjišťuju strašně zajímavé věci. 
  • Nemám problém s hladem, ne že bych ho necítil, ale to je vlastně úplně v pohodě. Horší je ta touha pořád něco žvejkat v puse a hlavně střídat jednu krásnou chuť za druhou. To mi chybí. Ty chutě jsou zákeřný. To je asi nejtěžší.
  • Najednou jsem samovolně omezil černej čaj. Vždy jsem ho potřeboval denně tak 4 litry, teď stačí jeden nebo i půlka.
  • Strašně moc jsem se posunul v kvalitě potravin. Jak jím málo, tak potřebuju opravdu různé a pestré věci, jím ovoce a zeleniny, které jsem normálně nejídal, vybírám jiné pečivo, uzeniny, sýry. Hlavně co nejrůznější a nejpestřejší a kvalitní.
  • A nutí mne to víc spát. Protože jsem unavenější. Což bude asi tím běháním. A tím jsem taky protivnější.
Zatím mám cíl 76 kg, jako ročník narození. A jsem zvědav, co s tím vším udělají vánoce.












Komentáře

Oblíbené příspěvky