Zabugovanej Matrix

Před pár dny jsem to sem psal. Žijeme v zabugovaným Matrixu. V tý době jsem hledl rozečtenou knihu. Knihu, která se nikde nemohla ztratit ale zmizela. Z batohu. Sama od sebe.

Dnes se ta kniha zase sama od sebe objevila. Na židli u kuchyňskýho stolu. Na židli, na který jsme od tý doby mockrát seděli. Ležela tam a na ní ležel oranžovej polštář, asi proto, aby to vypadalo, že jsem si ji prostě odložil na židli pod polštář.

Tu knihu jsem chtěl dočíst, tak jsem si objednal novou. Má být na skladu, objednal jsem jí před desti dny. Osobní odběr v luxoru. V tom pražským, v paláci knih. Což je normálně otázka maximálně 48 hodin.

Od luxoru přišlo jen potvrzení, že objednávka dorazila a že to brzy bude a dají mi vědět. Myslím, že tvůrci toho Matrixu, ve kterým žijeme, jen prostě nechtěli, abych za ni platil dvakrát.

Takže se vše vyřešilo. Jediné, co jsem ztratil je kontext toho příběhu. pauza 10 dnů je dost. A možná že v tom je zakopanej pes. Třeba jsem si tam mohl něčeho všimnout, byl jsem blízko zásadnímu rozuzlení. A tak bylo potřeba mne od toho na několik dnů odříznout. Nenápadně.

A možná ne náhodou se ta kniha jmenuje Sezona v pekle.

Komentáře

Oblíbené příspěvky