Ohlédnutí za rokem 2020 II - hudba

To byl tak hudebně silnej rok! Ale fakt. Tolik skvělejch desek dlouho nevyšlo, možná je to tou koronadobou, která přála tomu písničky napsat, nahrát, dokončit, vydat.

Když to vezmu optikou vinylů, který jsem si letos musel pořídit, tak z těch česko-slovenských desek jsem nejvíc ulítaval na:


Když se kouknu do světa, tam to jsou

Nick Cave - Idiot Prayer a všechny čtyři singly k němu (nikdy jsem si nemyslel, že mne bude Caveův koncert bavit takhle dlouho)
The Songs of Marc Bolan & T. Rex - Angel Headed Hipster (tenhle vinyl jsem vyfotit zapomněl)

ale těch krásnejch desek bylo víc, jen si bohužel nemůžu každou koupit, takže musím zmínit ještě aspoň


který si snad taky pořídím

 
 
 



S koncertama to letos bylo mizerný, ale stejně jsem se dostal na několik nezapomenutelnejch:

Nick Cave sám v Baden Badenu, jedno z nejlepších rozhodnutím tam zajet

Lenka Dusilová zahrála v Jazz Docku svůj první koncert s kapelou (tady je záznam!) a já ji chytnul dokonce dvakrát, ještě v létě na Kampě

Zvíře a Kittchena jsem viděl několikrát, krásnej koncert v Nostalgický Myši v Šemanovicích třeba ale taky vyhlašování Apolla nebo úplně boží koncert na Výstavišti a i leckde jinde

Skvělí byli taky hackedepicciotto v Kaštanu

A den před zavřením klubů jsem chytnul i Davida Pomahače v Café v lese

A aby toho nebylo málo, začal jsem zas letost trochu psát pro musicserver, články tady (letos jich je 25)

Hudebně to byl fakt moc povedenej rok, dost věcí jsem nezmínil a na dost jsem asi i zapomněl. A btw. - tady je moje včerejší ohlédnutí literární.




Komentáře

Oblíbené příspěvky