Podivnosti kolem nás II.

V lednu jsem si tu poznamenal podivný příběh se ztraceným počítačem.  Ten příběh nijak nevygradoval a zůstal tak, jak jsem tu popsal. Počítač se nenašel a prostě není. Slehla se po něm zem.

Asi před třemi týdny se zem slehla i po dalších třech drobnostech. Zmizela mi vstupní karta do práce a dvě nabíječky na iphone. Originál jablečný, jedna malá placatá, dtuhá větší od ipadu. Myšleno zroje. Všechny tři věci se ztratily v průběhu jednoho dne a protože jde o drobnosti, předpokládal jsem, že jsem je někam zasunul nebo položil a že časem vyplavou. Ale zatím tu nic neplave.

Ale největší podivnost se stala dnes. Zmizela rychlovarná konvice.

Monika si v ní ráno udělala čaj a odešla do práce. Když odcházela, já se probudil. Konev jsem ale nepoužil, měl jsem toho hodně a čaj od včera. Pak odešel Ondra a Tadeáš do školy. Pak já s Alicí do školky. Pak jsem ze školky přišel a pracoval jsem a těsně před desátou jsem si chtěl uvařit čaj. Ale konvice nikde.

Podezíral jsem kluky, že si ji třeba vzali do školy a neřekli to, ale ne. Tvrdí, že ji nebrali. Monika ji taky nebrala. Takže někdy mezi 6:30 a 9:50 nám z domu záhadně zmizela rychlovarná konvice. Nástroj, kterej prostě nikdy nikam nenosíš a celou dobu, co ji máme, stojí na stejném místě v kuchyni.

Když se ztratil ten počítač, pořídil jsem domů kamerový systém. Tři kamery hlídají vchodové dveře a dveře na terasu. A tak jsem se hned díval, zda nenajdu na kameře nějakou podivnost. A jo, podivbnost jsem našel, protože dnešní první zaznamenaný pohyb na kamerách jsem já s Alicí, jak jdeme do školky. Chybí odchod Moniky, Odchod Tadeáše a Odchod Ondry. Vše, co se stalo od 6:30 do 7:51. Ale admin přístup do kamery a úložiště mám jen já. Záhada.

A tak teda vůbec, ale vůbec nevím na čem jsem. To výše jsou fakta, teď možné spekulace co se stalo.

1. Občas nevím, co dělám a tak jsem konev někam odnesl nebo schoval. To je divný, já vím.

2. Vzal to některý z kluků a odnesl ji. A ještě k tomu nějak hacknul kamery a z těch vymazal odchody prvních třech lidí dneska. Taky divný.

3. Někdo se sem vloupal, když jsem byl s Alicí ve školce. Nepoškodil zámky a namísto počítačů, foťáku, televize, jinejch cenností vzal rychlovarnou konev. Proč to není na kamerách netuším.

4. Monika občas neví, co dělá. Prostě to samý co jednička. Taky divný.

5. Dělají to ti naši duchové. Sice jsem je už dlouho neslyšel, ale asi tu jsou pořád. A tak si odnesli počítač, nabíječky, kartu do televize a teď rychlovarnou konev. Třeba to něco znamená, třeba jde o indicie a já jen musím pátrat. Jít po tom.

A nejvíc strašidelný na tom je, že mi prostě ta pětka přijde nejpravděpodobnější.

A teda - měli jsme tu bílou. Cena nové je 2341 Kč



Komentáře

Oblíbené příspěvky